Czy oklejanie to skuteczna reklama wizualna?

Obraz odgrywa istotną rolę we współczesnej komunikacji społecznej. Służy zarówno do komunikowania treści informacyjnych, jak i promocji towarów i usług. W rzeczywistości, która właściwie „mówi” obrazem grafika reklamowa nie może być przypadkowa. Bannery reklamowe, plakaty, ulotki – wszystkie materiały promocyjne powinny przekazywać treści w sposób czytelny i zrozumiały dla odbiorcy, a zarazem wizualnie atrakcyjny. Nie bez znaczenia jest również forma ekspozycji odbiorcy na komunikowane treści. Badania pokazują, że częstotliwość z jaką mamy kontakt z konkretną marką wpływa na nasze decyzje zakupowe i skłania nas do wyboru jej produktów i usług. Czy oklejanie witryn sklepowych i samochodów firmowych to w takim razie skuteczna forma reklamy?

Oklejanie samochodów: Mobilna reklama wizualna

W zależności od branży samochody firmowe, obok pełnienia funkcji środka transportu i bycia narzędziem pracy dla kierowców zatrudnionych w firmie, mogą jednocześnie pełnić rolę reklamy. Oklejanie samochodów to popularna praktyka, z której korzystają firmy reprezentujące różne branże i gałęzie przemysłu. Czy popularność oklejania samochodów wynika bezpośrednio z efektywności tego sposobu komunikacji treści reklamowych?

Spójrzmy na samochód jak na tablicę reklamową czy baner. Ani tablica, ani baner nie poruszają się. Odbiorcami komunikowanych treści są więc osoby, które z różnych względów przechodzą lub przejeżdżają daną ulicą. Pojazdy służbowe często zmieniają miejsce położenia. Wypełniający obowiązki zawodowe kierowcy podróżują po całym mieście, a nierzadko także poza jego granice. Wraz z nimi może „podróżować” nasz przekaz reklamowy. To w sposób znaczący rozszerza zakres odbiorców treści reklamowej, a co za tym idzie zwiększa grono potencjalnych konsumentów, którzy sięgną po nasz produkt lub usługę. Być może reklama nie przyniesie efektu od razu, ale z pewnością pozwoli zwiększyć rozpoznawalność marki, a w dłuższej perspektywie czasu także jej zyski.

Oklejanie witryn sklepowych: Czy to ma sens?

Witryna sklepu czy salonu usługowego może być z powodzeniem wykorzystana do celów reklamowych. Chcesz poinformować potencjalnych klientów o nowym produkcie? Usłudze? Promocji? Dzięki możliwościom oferowanym przez folie samoprzylepne i nowoczesne technologie druku możesz stworzyć atrakcyjne i przyciągające wzrok przechodniów kreacje reklamowe, które wyróżnią Twój punkt na tle konkurencji.

Oklejanie witryn sklepowych to nie tylko relatywnie tani i skuteczny sposób na informowanie lokalnych klientów o nowych produktach i promocjach. To także świetny sposób poprawę widoczności lokalu, a co za tym idzie ułatwienie potencjalnym klientom wyboru właśnie naszych produktów/usług z morza konkurencyjnych ofert. Warto przy tym pamiętać, że decydując się na oklejanie witryn należy postawić na wysokiej jakości kreacje, które pod względem estetycznym i trwałości będą odpowiadały naszym potrzebom. Oklejanie witryn na ogół wykorzystuje się przy promocjach czasowych oraz do bieżącej komunikacji z klientem, dlatego też reklama jest tu dość często zmieniana, znacznie częściej niż w przypadku oklejania samochodów.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *